Eerste dagen thailand... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annerieke Doornbos - WaarBenJij.nu Eerste dagen thailand... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annerieke Doornbos - WaarBenJij.nu

Eerste dagen thailand...

Blijf op de hoogte en volg Annerieke

31 Oktober 2012 | Thailand, Bangkok

Hoi allemaal,

De eerste dagen thailand/bangkok zijn een feit. Het vliegen ging allemaal volgens plan, alleen voor geen meter kunnen slapen. Maar wist ik eigenlijk ook wel van te voren.. In het vliegtuig al mensen leren en kennen.. En daar begon het, ik moest er toch echt aan geloven om engels te praten. Ach, je zit er ook zo weer in en de mensen praten nog beroerder engels, dus dat voelt goed he :p

Toen ik op het vliegveld aan kwam dacht ik: WAAR BEN IK AAN BEGONNEN! Vette chaos en ik wist niet waar ik heen moest of moest doen. Nou ging best gemakkelijk eigenlijk, dus pffieew, volgende stap. Het mannetje zoeken die op mij stond te wachten, gelukkig stond hij daar niet alleen. En eindelijk daar stond hij ergens achteraan met keurig een bordje met mijn naam er op. Hilarisch, maar geen foto van gemaakt, vond ik zo sneu voor die man haha.

Eenmaal in het hostel aangekomen heb ik me backpack neer gepleurd even opgefrist en hophop de stad in, oftewel naar Koh San Road, DE straat van Bangkok. Hier wat rond gekeken en massages en gezichtsbehandeling laten doen, want ach de vakantie was begonnen en het kost hier toch geen... niks! Toen gewoon hier gebleven en ergens in zo'n barretje gaan zitten om wat te eten. Daar had ik direct al contact met 3 zwitserse jongens die waterpijp aan het roken waren. En die zeiden dat ik hond aan het eten was, nomnomnomnom. Daar ben ik na mijn maaltijd bij aan geschoven en hebben de hele avond aan de cola gezeten. Oke niet.. het werd erg gezellig en kwamen ook nog een engelse jongen en meisje bij. Daarvan was het meisje opeens kwijt, later die avond.. Maar ach maak ik me niet druk om, dat gebeurd hier gewoon.. Iedereen is knetter gek hier, vind ik leuk. Toen thuis gebracht in de tuktuk. Die jongens gierden het uit, slaap jij HIERR??? ach het is best oke hoor haha.

Woensdag eerst naar het BMK ofzo geweest. Dat is zo'n HUGGGEEEEEEE shoppingcenter. Fan-tas-tisch! Maar ik werd helemaal gek. Dus ik ben toen gauw de rust op gaan zoeken bij een paar tempels. Mooi al die kleuren en dat goud! Toen ik weer terug was ben ik maar even een ander backpack straatje in gelopen. Daar hoorde ik in een hostel mensen nederlands praten. Dus daar op af gestapt en zo samen met 2 van hen een trip naar pattaya geboekt van donderdag tot zaterdag. Hopend op mooi weer, want daar is the beach! En uiteindelijk weer in koh san road beland, wederom een hilarische avond.

Tot zover mijn aankomst, ik vermaak me top! :)

Liefs Ann

  • 31 Oktober 2012 - 14:02

    Marije:

    Joehoeee!!
    Klinkt goed Riekes :)! Gelijkt al tripjes naar het strand geboekt en biertjes gedronken, zo ken ik je weer.
    Liefss

  • 31 Oktober 2012 - 14:41

    Emmy:

    He riek,

    contact maken zal voor jou het probleem niet zijn:) haha leuk zo snel al even een berichtje! ik zou zeggen geniet volop! heerlijk lijkt me dat om nu in korte broek te lopen:)

    liefs Em

  • 31 Oktober 2012 - 16:12

    Linda:

    Lekker riek! Klinkt super allemaal hahahaha. Geweldig! Geniet ervan hè :). Waar ga je heen na pattaya? Of nog geen verdere planning gemaakt? Genietse!! Xx

  • 31 Oktober 2012 - 17:15

    Mir:

    Riekes! Hahaha, mooi verhaal! Gek wijf ben je ook. Leuk dat Sören er ook was, kan die je toch nog thuis brengen ;) Het mooie is dat ie door heel het land zit.
    Meid, geniet er van en ik zal voor je duimen voor het mooie weer. Gun ik je zo... het is hier namelijk ook om van te smullen zo lekker :)
    Liefs!

  • 31 Oktober 2012 - 19:48

    Anne:

    Helemaal super! Ga zo door!!!!Volgende keer wil ik mee!!!!!!

  • 31 Oktober 2012 - 20:41

    Bertha:

    Wat een keigave tijd ga jij daar tegemoet! Ik hoor het alweer, lekker rustig aan, maar ondertussen super veel doen en heul veul leuke mensen ontmoeten! Keileuk! Hoe bevallen de thaise drankjes? Vallen die beter dan de Nederlandse? ;-)

    Genietze! XX

  • 31 Oktober 2012 - 20:56

    Yvonne:

    Hahaha te veel prikkels in het MBK k he??:p je gaat lekker daar!!zo leuk om te horen:D xxxxxx

  • 31 Oktober 2012 - 21:59

    Betsie:

    Leuk om al zo snel wat van je eerste ervaringen te lezen. Ik blijf je zeker volgen de komende maanden. Geniet er maar lekker van! Groetjes

  • 01 November 2012 - 14:13

    Nanda:

    Wat een heerlijk hysterisch verhaal weer... tijger, wat fijn dat je het daar zo mooi hebt!!
    Hier is het ondertussen ook 30 graden geworden en ik ga morgen naar het strand... oh nee niet...

    ENJOY poppedop!!!!

    xxxxx

  • 01 November 2012 - 17:12

    Buurvrouw Ellen:

    Haha heerlijk. Die cola van je ;) En bijzonder dat jij in tempels alleen het goud ziet... het gaat om het geloof hé ;) haha. Geniet lekker kind, klinkt iig bijzonder goed!

  • 03 November 2012 - 12:48

    Annemiek:

    Lekker meegenieten met jou is een feestje op zich! Wat ben je toch een topwijf!

  • 07 November 2012 - 10:43

    Marcella:

    Zoals ik het lees vermaak je je prima en gaat alles voorspoedig!
    Helemaal leuk om je verslag te lezen en de folo's te bekijken.
    Ik zou zeggen: ga vooral zo door :D

  • 19 November 2012 - 12:49

    Ilse:

    Wat klinkt het goed!!! Enjoy schat! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Annerieke

Actief sinds 14 Okt. 2012
Verslag gelezen: 833
Totaal aantal bezoekers 12500

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2012 - 12 Februari 2013

Mijn eerste reis

14 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

14 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: