Mijn eerste reis - Reisverslagen van Annerieke Doornbos - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Annerieke Doornbos - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Het gaat gebeuren... Over 2 weken precies (zondag 28 Oktober), vlieg ik richting de zon, zee, het strand, de drukte, de spleetogen, de loempia-vouwers, de rijsteters... Oftewel Thailand! En waar ik vooral naar uit kijk zijn de cocktails en de hangmatjes op een bountystrand :D Ik kan niet wachten! Daarna zal ik afreizen naar Maleisië en mijn laatste bestemming zal Indonesië zijn, laat ik zeggen dat staat nu op de planning, het kan altijd veranderen. Voor mensen die het leuk vinden om te weten wat ik daar uitspook heb ik toch maar een site gemaakt. Ik weet niet of er veel op komt te staan en of het nuttig is met wat er op komt te staan maar het gaat om het idee.. Ik ga nu aftellen... Het volgende verhaal zal vanaf de pc vanuit Thailand komen!

Recente Reisverslagen:

Annerieke

Actief sinds 14 Okt. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12514

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2012 - 12 Februari 2013

Mijn eerste reis

14 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

14 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: