Het is bijna zover - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Annerieke Doornbos - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Annerieke Doornbos - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Door: Annerieke

Blijf op de hoogte en volg Annerieke

17 Oktober 2012 | Nederland, Emmeloord

Nog 1,5 week en dan vlieg ik met mijn favoriete vliegmaatschappij (Egyptair) met een tussenstop in Caïro naar Bangkok. Ik was laatst op schiphol de vliegmaatschappij al aan het zoeken, haast nergens te vinden, dit heeft vast niets te maken met de kwaliteit van de maatschappij *ik zweet nu al peentjes!*. Afijn, als ik daar heel aan kom, ben ik alles weer vergeten, want in Bangkok is het momenteel 33 graden, heeeeel vervelend. Ik kijk er nu al naar uit om daar 29 oktober, badend in het zweet, mijn hostel te gaan zoeken :) Ik heb de eerste 3 nachten een hostel in Bangkok geboekt, daarna reis ik zeer waarschijnlijk eerst af richting het strand, de zee en de zon om even keihard te chillen! Daarna zie ik het allemaal wel... Voor zover mijn eerste bericht, onder het motto "deze is maar vast geplaatst". Nog maar 4 dagen werken.... :D

  • 17 Oktober 2012 - 12:43

    Siem:

    Jeeeej dude... almost!!:D Awesomee...

  • 18 Oktober 2012 - 11:36

    Rianne:

    Woooow nu komt het wel heel dicht bij! Alles in kannen en kruiken toch?

  • 20 Oktober 2012 - 15:23

    Mir:

    Woehoe! En nu nog maar een weekie! Succes met het pakken van al die zomerrokjes, hempies enz. Naar hoor.

  • 20 Oktober 2012 - 15:24

    Japke:

    Nou eerst thuis nog even zweten om al die 'spullen' in de rugzak te krijgen :).
    Succes met alle voorbereidingen en dan idd maar lekker chillen.

  • 23 Oktober 2012 - 14:28

    Anne:

    Lieve Annerieke,

    Het is zover, vandaag ons laatste werkdagje samen.
    Wát klote en lastig dat ik straks afscheid van je moet nemen! (wil ik niet)
    Ik ga je heel erg missen! Ik wil je even laten weten dat ik het superstoer van je vind dat je deze trip gaat maken.
    Ik zal deze website regelmatig ff checken om op de hoogte te blijven van jouw avonturen.
    Wel lekker veel foto's plaatsen, hoor.
    Hey, geniet ervan, je zal vast een toptijd hebben in Azië.


  • 26 Oktober 2012 - 01:05

    Yvonne Van Schendel:

    hahhaha oo die maatschappij.... Ach een beetje spanning is wel goed :p Geniet van je laatste daagjes NL Mop!!!! dikke kus

  • 27 Oktober 2012 - 14:40

    Emmy:

    Lieve riek,

    Spannend zeg, maar super leuk dat je dit avontuur aan gaat.. ben benieuwd naar je verhalen, succes met afscheid nemen en heel veel plezier met reizen!!
    Zal je verhalen blijven volgen,

    Liefs em

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Emmeloord

Annerieke

Actief sinds 14 Okt. 2012
Verslag gelezen: 1459
Totaal aantal bezoekers 12515

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2012 - 12 Februari 2013

Mijn eerste reis

14 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

14 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: